Vzpomínka na léta na ZŠ JAK

13.01.2009 19:04

Diskutujte, prosím, o tématu, které začíná být horké!!!!!!!!! I když nejdůležitější je mít samozřejmě pěkné vysvědčení a správně se rozhodnout pro střední školu. :-D

Tady je několik kontaktů pro inspiraci:

Moc pěkná trika a vyzkoušený obchod  + katalog katalog_2008[1].pdf (5,8 MB)

1) shop 1

2) shop 2

3) shop 3

4) shop 4

5) prsteny

 

 

—————

Zpět


Trička, mikiny, prstýnky ..... tak co????

Datum: 17.02.2009

Vložil: Kiki.J

Titulek: hm...

Mě už je to jedno jestli prstýnky nebo šerpy.....hlavně ať už se něco děje ...:D

—————

Datum: 25.01.2009

Vložil: Eva K.

Titulek: trička a šerpy

Já jsem pro trička a šerpy. Nebo klidně mikiny, ale prstýnky mi přijdou jako blbost, protože né každej ho pak bude nosit, šerpu samozřejmě taky ne, ale je to podle mě lepší vzpomínka.

—————

Datum: 02.02.2009

Vložil: Markéta

Titulek: Re: trička a šerpy

Souhlasím!!!Do těch prstýnků se mi fakt nechce...

—————

Datum: 20.01.2009

Vložil: Klára

Titulek: ...

Jo,ale kdo vám bude nosit šerpu? tu si vezmeme na sebe v kluturáku,pak pověsíme doma a pak už o ní nebudeme vědět

—————

Datum: 20.01.2009

Vložil: mc

Titulek: Re: ...

hm..a kdo tui bude nosit prsten ??

—————

Datum: 25.01.2009

Vložil: bílek

Titulek: Re: ...

sem pro trička a šerpy... šerpy se doma pověsej ale trička se nosit můžou ne?;-)

—————

Datum: 19.01.2009

Vložil: Laďka Flack !CSI:Fanatic!

Titulek: chróó

Mě upřímně stačí jen to tričko. Mikina taky neni špatná, ale protože většina chce tričko tak triko stačí. ;-)

—————

Datum: 19.01.2009

Vložil: Markéta

Titulek: :-)

Prstýnky nebudou pravý...a když objednaj velikost,tak pak vám nemusej bejt...

—————

Datum: 25.01.2009

Vložil: Eva K.

Titulek: Re: :-)

jj, s tou velikostí souhlasím

—————

Datum: 19.01.2009

Vložil: Markéta

Titulek: :-)

Já jsem pro trička a šerpy...

—————